کاربرد دستگاه دی بی دی پلاسما چیست؟

دسنگاه دی بی دی پلاسما

امروزه روش ها و دستگاه های متعدد و پیشرفته ای برای درمان انواع بیماری ها و مشکلات زنان تولید و عرضه شده اند اما همگی آن ها کاربردی و موثر نبوده اند.

یکی از کاربردی ترین روش های درمانی استفاده از دستگاه دی بی دی پلاسما است، دی بی دی پلاسما از دستگاه هایی است که کاربردهای فراوانی دارد و بدون هر گونه عارضه و دردی بسیاری از عفونت ها، زخم ها و مشکلات زنان را در کمتر از سه جلسه درمان خواهد کرد.

درمان عفونت های قارچی زنان با دستگاه دی بی دی پلاسما

از کاربردهای مهم دستگاه دی بی دی پلاسما درمان عفونت قارچی و باکتری های واژن است که درمان طی یک الی دو جلسه انجام خواهد شد.

نحوه درمان با استفاده از دستگاه دی بی دی پلاسما

زمانی که بیمار جهت درمان با استفاده از دستگاه دی بی دی پلاسما به کلینیک دکتر زهرا غلامی مراجعه می کند، درمان طی یک یا دوجلسه انجام و به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه خواهد گرفت و این روش درمانی هیچگونه عارضه ای ندارد و بیمار طی درمان درد و یا سوزشی احساس نخواهد کرد و پس از اتمام بیمار می تواند فعالیت های خود را از سر بگیرد و محدودیت خاصی نخواهد داشت.

دستگاه دی بی دی پلاسما چه کاربردهایی دارد؟

این دستگاه کاربردهای فراوانی دارد و به علت آن که درمان بسیار سریع و بدون هرگونه درد و عارضه ای انجام می شود، بسیار مورد توجه و محبوبیت قرار گرفته است، از جمله کاربردهای آن:

• درمان بی اختیاری استرسی ادرار، دستگاه دی بی دی پلاسما با بهبود خون رسانی واژن و همینطور جوانسازی آن بی اختیاری ادرار را برطرف خواهد کرد.
  • با استفاده از دستگاه دی بی دی پلاسما می توان زخم های دهانه رحم را به سرعت درمان کرد.
  • درمان عفونت های بعد عمل به خصوص سزارین و یا هر عمل دیگر با استفاده از این دستگاه قابل انجام است.
  • ترمیم سریع زخم های بعد لابیاپلاستی با استفاده از این دستگاه انجام می شود.
  • دستگاه دی بی دی پلاسما برای کمک به درمان شقاق ناحیه آنال و هموروئید کاربرد دارد.
  • در نهایت با استفاده از دستگاه دی بی دی پلاسما می توان برای کنترل و بهبود عوارض ناشی از ویروس اچ پی وی کمک گرفت.

از مزایای دی بی دی پلاسما درمان سریع و بدون عارضه و بدون درد می باشد